jag blir TOKIG!!!!!

Jag har precis ringt till elgiganten eftersom jag skulle fått pengarna tillbaka för min telefon för en vecka sedan, ingenting har hänt än. Ringer dit, får vänta en evighet, kommer fram, säger det jag vill ha sagt, han säger åt mig att vänta, får lyssna på cpskit-musiken igen för att sedan bli FRÅNKOPPLAD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! så irriterande!!!! så nu sitter jag i kö igen och lyssnar på skitmusiken!!!!!!!!!!!!!! fan.


uppdat.
Fick nu efter 11 minuter prata med någon tjurkärring. Reklamationen hade inte gått igenom, telefonen är på lagning och jag har inte fått höra ett skit om någonting. Bara vänta på att jag ska få tillbaka den där cp-telefonen nu då. Fan va arg jag är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0