Regn.

Idag var jag och Rickard ute och gick i regnet. Junie låg som vanligt och sussade i vagnen. Det är så skönt att vara ute och gå när det är lite halvkasst väder, nästan inga människor ute och allt är lugnt.
Kom hem och åt köttbullar och makaroner, något som vi inte ätit på länge!

Senare gick jag till f-kassan och ändrade min föräldrarpeng, från 5 dagar i veckan till 3½ dag i veckan. Mindre pengar men mer sparade dagar! Dessutom har jag fått mer pengar än vad vi kan klara oss på (tror jag), jag gör bara av med pengarna på massa skit när jag får mycket så det är lika bra att spara dagarna! Vi får väl se om några månader om vi behöver dom extra tusen som går bort nu eller om vi klarar oss bra. Det visar sig!

När jag kom hem la vi oss på soffan och jag sov i tre timmar! Skönt! Väcktes av telefon och det var väl lika bra för då var klockan sju.

Nu ska jag fixa lite i köket, sen väntar duschen och sen sängen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0