silent library

Igårkväll tittade jag på "silent library" på tv. Vad är det för ett sjukt program?! Vem kommer på något liknande?! Det är ju bara till för att folk ska göra illa sig, men man får inte säga något. Och vem ställer upp i något sådant? Skämmigt. Igår var det med några fjantiga muskelknuttar, satt där utan tröja och spände musklerna. Varför?
Men det värsta, tycker jag, är att dom har med djur. Igår hade dom med en råtta och en ål, råttan skulle dom "mula" i ens ansikte, alltså, trycka råttan mot människan för att sedan slänga tillbaka råttan i burken och sätta på locket. Ålen la dom i en annans ansikte och kastade sen vattnet på människan. Ålens vatten! Jag blir så arg, det är en sak att dom gör illa sig själva, det skiter jag fullständigt i, men djuren kan dom väl låta vara?!



bild tagen från kanal5play.se

Kommentarer
Postat av: karre

jag såg det med och jag blev så upprörd så jag knappt kunde sova. jävla idioter.

2009-11-17 @ 23:38:01
URL: http://keddy.blogg.se/
Postat av: Lina

Jag slökollade oxå på skiten när vi gick och la oss. Håller helt med! Stackars lilla råttan. Fyfan vilka idioter!



2009-11-18 @ 08:04:36
URL: http://ivabell.blogg.se/
Postat av: maria

Jaaa jag vet. hatar de där programmet också.. va tvungen att kolla bort när dom gjorde de där med djuren.. De är hemskt!

2009-11-18 @ 14:57:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0