Vad gör jag?!

Varför är jag uppe nu? Jag måste ju sova ut tills imorgon. Junie somnade klockan 18 idag. Och sover för natten. alltså kommer hon vakna ungefär mellan 6-7 imorgonbitti. Men jag ska väl inte klaga, jag fick sova till nio imorse och jag får väl skylla mig själv för att jag inte går och lägger mig.
MEN jag kom på för bara ett tag sen att jag skulle fixa bilderna och lägga in dom. Och det är lika bra att jag gör det när jag är på hugget, annars blir det inte av!

Och så ska jag berätta en till anledning till varför jag inte går till sängs. Jag har fastnat för facebook-spel. Jävla skitspel. Laga mat åt andra människor på Café World, mata fiskarna på Happy Aquarium och mata hönorna och skörda grönsakerna på Country Story.


Skämmigt.

Kommentarer
Postat av: natali

vad gör en person kär? har ni svaret? svara då på mitt inlägg, för jag har funderat på det väldigt länge nu.



ps. lyssna även på katie melua om ni är äkta love freaks.

2009-11-22 @ 00:56:46
URL: http://drunkandsillygirls.blogg.se/
Postat av: stina

haha! :D

2009-11-22 @ 11:23:36
URL: http://psychololita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0