objektiv!

idag kom mitt nya objektiv! Sigma telezoom, 70-300 mm, tjohoooo! Jag satt och väntade HELA dagen på sms'et!


Annars har jag och stina varit ute och gått, vart den korta rundan för att det blåste arslerna av oss och var 4 grader varmt. Sen vart det kaffe och fika hos mig. Dom gick hem, jag tog Junie i bärsjalen och hon somnade (!). Jag somnade också lite grand. i soffan. Sen gick jag ut och gick en gång till, runt skantzen denna gång, det blåste inte lika mycket och solen sken! På hemvägen handlade jag och hämtade objektivet.

Provbilder kommer sen!

Kommentarer
Postat av: anu

va roligt!! så nu ska det fotas ännu mer =) hoppas vi ses snart igen

2009-09-29 @ 20:39:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0