and you'll run and run and run...

har ju glömt att berätta om reklamutdelnings-jobbet. Jag fick det och nu har jag gjort mitt första pass! Jag hade idag och imorgon på mig att dela ut reklamen/v-ås tidning och idag klockan 12 var jag klar! Snabba puckar var det alltså! Jag sprang upp och ner för alla trappor, det gick bra och var inte alls lika jobbigt som jag trott. Det kommer nog gå snabbare nästa gång än vad det gjorde nu, man lär sig väl hur man ska gå för att det ska gå snabbast.
Jag tycker till och med att det var ganska kul! Plus att jag fick motion, slapp jag gå ut och gå idag och det var väl tur det för vädret är ju, som ni vet, inte det bästa!

Ja, och vi får väl se om jag tycker det är lika roligt om 2-3 veckor :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0