awellawell

Jag vet inte, händer inte så mycket nu för tiden, har inte direkt något att skriva om.
Igår var jag i alla fall förbi Stina en sväng, sen gick jag och Maria till åsby och idag tänker jag inte gå ut i blåsten! Hoppas det kommer några helvetiska dagar nu så att det blir vår snart!

Igår lade vi ut vårat v-rumsbord på blocket, ska köpa ett nytt på IKEA när vi fått det här sålt!
Och så bokade jag 3 biljetter till "1 2 3 Schtunk" igår! Jag, mamma och lillasyster ska gå och det ska bli så roligt! Denna gång spelar dom "Onkel Vanja" och jag kan bara säga TACK till Stina som tipsade om det på sin blogg!
Jag var på "McBeth - alla dör på slutet" när jag gick på gymnasiet och jag garvade arslet av mig i 2½ timme!

Kommentarer
Postat av: stina

ja fy fan vad roligt! en ljusglimt i vintermörkret! :D

2010-02-03 @ 10:40:59
URL: http://psychololita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0