?

Anonym: menar du att jag inte ska ta jobbet som reklamutdelare? Du får förklara dig lite närmare, tack.

-----------------------

uppdat.

Jag tänker åka på intervjun, se vad dom säger och har att erbjuda, får jag en dålig känsla eller att det visar sig vara skit är det väl klart att jag inte kommer ta jobbet. Men är det som han sa att det var igår så tar jag jobbet och provar, jag kan inte avstå för att några anonyma människor säger att jag inte ska göra det. Jag måste få prova själv och är då en erfarenhet rikare.

Kommentarer
Postat av: maria

klart att du ska gå på inervjun! om de visar sig att vara ett pissjobb så är de bara att säga upp sig. svårare än så är de inte!

2010-02-18 @ 13:58:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0