pass

Idag fick jag ett sms av polisen, dom hänger med i teknologin minnsan! Ja, i alla fall, där stod det att Junies pass var klart! Så vi åkte in till stan och hämtade det, när vi ändå var där åkte vi till IKEA och åt.

Efter det åkte vi vidare till Hälla för att gå in på barnens hus, vi har nu haft ögonen öppna ett tag och letat efter kampanjpriser på en ny bilbarnstol till Junie, hon börjar nämligen växa ur sin lilla! Vi hittade en ny på barnens hus i alla fall, en svart med lite orangea detaljer på. "Akta graco duoflex". Och den kan hon ha tills hon är 5-6 år (vilket jag tyckte var lite överdrivet, tror inte så många 5-6 åringar får plats i den där faktiskt), men det är skönt att hon kan ha den här i flera år i alla fall!

Gick ut och gick runt skantzen med Maria när vi kommit hem, var skönt att det inte är lika kallt nu som det har varit, men ändå bet det isigt i mina lår för jag var för dum för att ta på mig långisarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0