kalajs!

Idag hade jag kalasfika, det var nice. Jag fick fin-fina presenter och faktiskt ingenting jag inte behöver ha! Hur skönt som helst. Är jätte nöjd, fick spendera en till dag med dom jag gillar bäst, mina nära och kära.

Vi åkte och simmade idag i alla fall, Rickard hade ingen större lust att följa med så jag drog med min Maria istället! Junie skrattade, plaskade och dök.

När vi kom hem var det bara att byta om, släppa ut håret och välkomna dom första gästerna!

Jag fick bla presentkort på hm, gina och sf-bio (ink. barnvakt) och en ny stavmixer + tillbehör!

Det har blivit massa fika och gott i helgen, men imorgon är det måndag, ny vecka, nya tag!

Nu säger jag god natt, och nästa gång jag vaknar är jag ett helt år äldre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0