söndag.

Nu är vi här igen, söndag. Jag hoppas att denna vecka går lika fort som dom senaste har gjort. Men det skulle inte förvåna mig om den här går sakta bara för att jag längtar till något. "Något" är lika med Portugal. Om en vecka är vi där, om prick sju dagar är vi inte i sverige längre! Och två hela veckor blir vi borta. Jag hoppas att det är regn och rusk här hela veckan så det blir extra skönt att komma dit bort! Det ska bli så otroligt spännande att se hur det ser ut där, jag har fått höra en massa men det är ju en helt annan sak att uppleva det med egna ögon!
Ska bli spännande att se hur det går att flyga också, dels för Junies skull och dels för min ;)

Junie står nu upp själv lite då och då, racear med gå-vagnen men har inte fått en enda tandsing än! Det skulle inte förvåna med om hennes 5-månaders kusin får sina före ;) Men det är ganska skönt, gör det inte ont när hon ska bita på en i alla fall!

Kommentarer
Postat av: Rammis

Min semester börjar ju snart så jag hoppar in i din resväska så slipper du tänka på packningen :-D Så följer jag med :-D

2010-06-13 @ 19:11:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0