dagen=stan+simning

Dagen började lugnt, vi chillade och mös här hemma. Vid lunch åkte vi in till stan.

*Lasarettet, dr. Häggblom. Det gick bra, tog 20 minuter och R. ska höja sin medicin ytterligare. Får se hur det går.
*Skiljebo, R's bror Kalle (jag gick till Evelina). Det var jättekul att träffa Eve igen, var för längesedan. Vi hade mycket att prata ikapp!
*Synda på MAX. Men gott var det!
*Arken ZOO. Köpte nya växter til firrarna, väldans snyggt blev det!


Och nu ikväll har jag simmat med Ramona (eller, min s.k "nyaa bäääästiiiis") och Stina. Jag hurtade på som fan och simmade 1.5 km! Hurtigt av mig, va? Var hur som helst jätte skönt, och välbehövligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0