God kväll!

Just nu är jag trött, men för en timme sen var jag supertrött! Var rädd att somna till grey's (precis som jag gjorde till desperate igår...) men jag höll mig vaken! Så snart ska jag i alla fall gå och lägga mig i sängen, läsa min bok och sen somna på stört.

Idag har jag varit på IKEA med Ramona och My, det var mysigt, vi strosade omkring där (och trängdes med andra människor) åt lite mat, köpte lite grejer och åkte hem igen!
Efter det gick jag till försäkringskassan och höjde min mamma-peng igen, handlade lite mjölk och gick till BVC och hämtade en liten dagis-lapp och allt det hann jag på 20 minuter! Jag hurtade på som fasiken!

Och så har jag bakat bullar, stora vaniljbullar fick det bli! Skitgoda. Men dom ligger i frysen nu för att jag inte ska äta upp alla på en gång. Så har ni vägarna förbi och är sugna på lite kaffe och en bulle så välkomna in!

Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0