härliga dag!

Vilket fint väder vi fått, i flera dagar till och med! Jag klagade inte ens på vädret igår, fast inte solen var framme.
Idag skulle vi lämnat in bilen men den verkade bara ha lite humörsvägningar förra veckan så vi gjorde inte det. Får väl se om den får pms och måste lämnas in lite senare.
Idag ska jag gå en låååång promenad i solen tänkte jag, kanske ta med mig kameran också, få lite inspiration tillbaka. Vill någon följa med är det bara att lyfta telefonen, ni har mitt nummer.

Den här veckan kommer nog bli skön, jag tänker inte stressa med någonting, jag hade bara tänkt att vara! Det enda jag har planerat är att simma imorgon och fira farfar (som fyller 70 år) på lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0