idag=teater+barnlediga

Kan inte snön försvinna nu så jag kan få gå ut och cykla? Fast igårkväll (!) var det 4 plus så det är nog ganska snart det kommer att ske. Vet inte och orkar inte gå och titta hur varmt det är nu.

Nu på förmiddagen tror jag att jag ska gå en sväng till Ramona, om inte planerna har blivit ändrade.
I eftermiddag ska Junie hem till sin morfar och sova där över natten, jag ska åka in till stan och gå på 1 2 3 schtunk med mamma och evelina! Det ska bli riktigt roligt och jag längtar som en dåre!

Kommentarer
Postat av: jennie

Det går aldrig ut :P haha .. jag va där i höstas och fråga men det gäller hur länge som helst, det står ingenstans på kortet att det bara håller ett år eller nå sånt!:)

2010-03-19 @ 09:20:52
URL: http://jenniethomsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0