sällskap och sim.


Vilket wonderful väder vi har haft! Skönt att se snön rinna (!) utanför vårat fönster, alltså, det har smält och åker nu ner från balkongerna över/taket. Nice.

Ramona och My kom förbi idag, vi fikade (alldeles för mycket för min del...) och gick ut och gick. Det var helt underbart och solen riktigt värmde i ansiktet! Och tack för riktigt trevligt sällskap!

Ikväll åkte jag och hämtade Stina för att sedan ta oss vidare upp till sporthallen. Simma stod på listan, sagt och gjort! Jag känner mig riktigt solt för jag simmade nästan en kilometer! Och så har jag gått två promenader idag. Så det där fikat (och popcornen som jag nu ätit...) gjorde nog inte så mycket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0