trött!

Idag har det hänt mycket. Jag gick ut och gick på förmiddagen, var ganska drygt runt sjön, gruset har blivit så blött och tungt så det tar emot så mycket när man drar vagnen. Men jag klagar inte! Hellre så här så att snön försvinner och sommaren kan komma.
Efter lunch åkte jag och Junie med mamma in till stan, det var kul och jag kom hem med två par nya byxor till Junie.

Hem efter det och vila upp sig en stund innan Ramona kom och vi gick till sporthallen och simmade. Blev 30 längder idag och promenad hem igen. Skönt att få prata av sig lite och det är alltid lika kul att träffa Ramona!

Nu är jag trött, jag kom hem lagom till "Så ska det låta", kikade på det och nu står Let's Dance och rullar på tv'n. Kommer nog bli en tidig kväll!

Rickard har sovit hela dagen, han är sjuk, stackarn! Feber och allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0