what a day!

Idag har jag hunnit med väldigt mycket! Och det känns i kroppen..
Jag har jobbat, 8 timmar, efter jobbet åkte jag och handlade massa mat. Kom hem och bakade kakor och bröd. Brödet blev precis klart och verkar vara stenhårt. Heja för mycket mjöl! Vi får väl se när det svalnat lite.
Rickard har skruvat upp alla hyllorna i stora badrummet så där har jag fixat och donat.. och städat.
Jag har skruvat upp toapappers-hållaren i lilla badrummet, samt skruvat upp krokarna där. Med fel skruvar, men det får vara tills en annan dag! Jag har gått ut med Agnes som vi har lånat av mami. Jag har nattat Junie och nu sitter jag här och låter Rickard laga mat!

Vilken dag! :)

Imorgon ska vi till mamma, min moster med familj och min lillasyster kom dit idag så vi kommer väl antagligen spendera ungefär hela helgen där :P



Update:

Brödet blev heeelt perfekt! :D



Update nr2:

Jag glömde säga att jag har tränat en timme idag också!

Kommentarer
Postat av: stina

haha jösses! effektiv dag!

2010-11-20 @ 08:38:08
URL: http://psychololita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0