tjobido! :)

Är kasst med bilder nu känner jag men jag har faktiskt inte riktigt tid med kameran! Är det inte det ena så är de det andra! Men det är skönt när det händer saker, man har alltid något att göra.

Idag var vi och skrev på papprena på lägenheten vi ska flytta till innan den 1 oktober, om ca 2-3 veckor alltså ska vi flytta! Fick vår lägenhet såld idag och dom papprena skrivs imorgon! Riktigt spännande och jag längtar så mycket tills vi flyttar!

3 bananlådor är redan packade och fler ska det bli! Tur är det väl att jag jobbar om dagarna för annars skulle vi nog sitta här med hela lägenheten nerpackad inom ett par dagar, haha!

Kommentarer
Postat av: StinaB

Spännande att flytta, det skulle vi också göra om det fanns någon ledig lägenhet här.

2010-09-12 @ 22:19:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0