3 år.

Såg att i oktober har jag haft denna blogg i 3 år.. TRE år! Hur lång tid som helst ju! Fast jag är ju inte direkt lika aktiv nu som jag har varit.. Men, vad gör det om hundra år? :) 

Här har det hänt mycket nu den sista tiden i alla fall, mycket jag inte vill ta upp här och mycket jag skulle kunna ta upp här men varken har tid, ork eller lust. Inte just nu i alla fall.
Jag kan ju bara säga i alla fall att man har ju märkt vilka det är som truly bryr sig om en. Vilka som bryr sig om en för dom är oroliga för en och bara vet att man kanske behöver prata av sig ELLER dom som bryr sig bara av ren nyfikenhet, för att kunna skvallra vidare, eller dom som inte bryr sig what so ever.

Nu är min semester slut i alla fall, 3 veckor som inte har gått överdrivet fort. Det har gått i ganska lagom takt. Vi var till Kolmården en dag, därav djurbilderna. Sen har resten av mina tre veckors semester handlat (för det mesta) om flytten från gamla lägenheten till den nya (där jag, btw, har en underbar utsikt, speciellt när solen går ner!).
Nu ser jag faktiskt fram emot att få jobba lite, komma in i dom vanliga rutinerna och tjäna lite pengar.

well, enough said.


Kommentarer
Postat av: stina

ja jag väntar fortfarande på att höra vilken tid som passar dig bäst....... det blev väldigt tyst efter vi bestämde att vi skulle ses. tog det som ett tecken på att du inte ville/orkade ses.



kanske hade fel?

2011-08-13 @ 08:06:48
URL: http://psychololita.blogg.se/
Postat av: mormor

Hej Erika, bryr oss ärligt om hur du har det. Hoppas det gått bra med flytten och anpassningen i nya lägenheten, förstår av vad du skriver att den är bra och har ett toppenläge. Ha de fortsatt bra och kramar till dig och Junie från oss båda..

2011-08-13 @ 11:19:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0