long time..

..no see

Jag vet, jag  är helt värdelös på att blogga, men det verkar inte vara så många som saknar det i alla fall..?

Det är fullt upp hela tiden i alla fall, veckorna bara springer förbi och jag hinner inte med så mycket mer än att jobba och ta hand om min familj har jag ju märkt.

Idag var jag i alla fall till stan för jag kom på igårkväll att Junie inte har några badkläder och vi ska bada imorgon! Men vad gjorde det, då hade jag ju en anledning till att åka in till stan-stan! Fyndade lite tröjor och skjortor till Rickard, skitsöt baddräkt till Junet och lite småtjafs som stompfar och decilitermått..

Jag har köpt mig en ny dator också, fick hem den igår! Helt underbart.

Har en hel del bilder att visa från tiden som gått men det blir lite senare för just nu vill inte blogg.se sammarbeta med mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0