Sjukt.

Jag har drömt så sjukt konstiga saker dom 2 senaste veckorna, allt för ofta om döden.

Inatt var jag i Frankrike med min familj, Chrille från gymnasiet var också där av någon konstig anledning..
Jag och min lillasyster gick bort från huset vi var i och kom helt plötsligt ut från en stor stad till en stor äng med en ö av träd, där höll några människor på att åka upp i luften med luftballonger, stora vita luftballonger med stora ljusblåa kors. Dom första som åkte upp åkte upp med korgen först och ballongen hängde på sidan, ju högre upp dom kom desto mer blåstes luft upp i ballongen och gjorde den normal, rätt som det var så åkte dom upp fort som raketer rakt upp i luften och jag tänkte att jag aldrig i hela mitt liv vill åka en luftballong.

En av ballongerna fick inte upp ballongen så den rasade ner på marken igen och rätt som det var kom ett flygplan och kraschade bredvid ballongen, allt tog eld och inom typ en sekund brann det överallt. Vi ringde "hem" och sa att det brann överallt och att det nog var många döda.

Vi gick till ett hus och åkte högst upp i en hiss, vi kom upp till en inglasad balkong där det var två kvinnor som inte kom från samma land som oss men förstod vårat språk i alla fall.
När jag tittade ner genom glaset till höger såg jag ett träd, därunder låg ett par och vilade, bredvid var det någon sorts träborg eller något, typ ett mini-slott eller så.. Bredvid den satt 3 människor och rätt som det var föll det en människa från himlen, från en av luftballongerna, rakt ner mot marken och på dom 3 människorna, det var massor med blod på en av människorna och en såg konstig ut i ansiktet och en låg med ryggen uppåt.
Paret under trädet tittade upp lite på dom, vände sig om och la sig igen.
Vi var där uppe och pratade med kvinnorna där uppe, sen kommer jag inte ihåg mera.

Det var en otroligt verklig dröm och så ovanligt att jag kommer ihåg så detaljerat efter så många timmar. När jag vaknade, mitt i natten, efter att ha drömt detta ville jag ringa till min mamma och fråga vad fan som hade hänt?!

Och när jag har drömt såna här drömmar är jag helt slut när jag vaknar, det känns inte ens som att jag har sovit, och dom kommer i stort sett varenda natt.

Jag vet inte hur sammanhängande eller bra skrivet det blev nu, men jag behövde bara skriva av mig!

Kommentarer
Postat av: stina

men gud?! vad obehagligt :(

2012-09-13 @ 15:04:34
URL: http://www.psychololita.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0